Poradna - Únava po cvičení

Po cvičení jsem druhý den hrozně unavený. Cvičím 3x v týdnu. Poraďte mě nějaký doplněk výživy na urychlení regenerace.

kokos007

Na regeneraci a ochranu svalové hmoty bych doporučil BCAA aminokyseliny - můžete je vzít jak před cvičením – 3g, tak i okamžitě po výkonu 3g. Další vynikající doplněk je L-Glutamin – berte 5g před spaním , v případě velké únavy můžete vzít i dávku 5g okamžitě po výkonu. Komplexním výrobkem na regeneraci je pak například proteinový doplněk NightPro Elite Protein, který se bere před spaním.

redakce

autor: redakce přečteno: 12570
Přidat příspěvek
Jméno:
Titulek:
E-mail:
Příspěvek:
Kód:
bezpečnostní kód
Míša | reagovat
08.06.2008 09:18:19
únava
ze začátku, když jsem začínal takj sem byl také moc unavený a stačilo si na cvičení "zvyknout" a následující dny to bylo mnohem lepší...ale jsem mladej tak to je také moje + do regenerace
stránka: 1
sportovní zprávy

Videonovinky #5 - Barum Rally Zlín

Sat, 17 Aug 2019 19:36:14 GMT
Tým Videonovinek samozřejmě nechybí ani na Barumce. Sledujte naše aktuální videa.
zdroj: eWRC.cz

Rally Turkey 2019 - seznam přihlášených

Fri, 16 Aug 2019 14:23:26 GMT
Nás může těšit, že se v Turecko objeví i Honza Kopecký.
zdroj: eWRC.cz

zdroj:

zdroj:

Dortmund deklasoval Augsburg a vyhoupnul se do čela tabulky, Reds pokračují ve vítězném tažení

Sat, 17 Aug 2019 22:09:00 +0200
Zahraničí > Všechny velké evropské soutěže postupně hlásí svůj návrat. V německé ...
zdroj: eFotbal.cz

Guardiola odhalil, že toužil po obránci, kterého získala konkurence. Nemohli jsme si ho dovolit, říká

Sat, 17 Aug 2019 21:56:00 +0200
Premier League > Pravidelná obměna kádru je jedním z důležitých ...
zdroj: eFotbal.cz
home kontaktynapište náme-shop - e kulturistikagalerie sportovců
Akční balíčkyBCAA - AminokyselinyProteinyAnabolizérySpalovače - CarnitinIontové nápojeGaineryDietyCreatinevýprodej
377 461 999, 373 701 730
fitsport@fitsport.eu


Použité obrázky jsou ze serveru
Copyright (c) 123RF Stock Photos